A moszkvai metrót bemutató sorozat végéhez közeledünk. Eddig minden bejegyzés 1-1 vonalat mutatott be, így 5 vonalat már megismerhettetek. A maradék vonalakat azonban ebbe az egy bejegyzésbe sűrítem be. Ennek több oka is van. Egyrészt mivel a legfőbb látnivalók az első 5 vonal közelében találhatóak, így azokat jóval többett használtuk, mint a a többit. Emellett ezek a vonalak, mivel később, a Sztálin utáni időkben épültek, sokkal kevésbé díszesek, így kevesebbet fotóztam ezeken az állomásokon. Következzenek tehát a maradék 4 vonal képei (a 10-es és a 11-es vonalakon nem jártam).
Az 1975-ben átadott, és a 7-es vonalon található Kuznyeckij Moszt állomáson az 1-es vonal felé szállhatunk át.
A 9-es vonal Borovickaja állomásának fala.
A Borovickajánál szállhatunk át a 9-es vonalról az 1-es, 3-as és 4-es vonalakra.
A 8-as vonal Markszisztszkaja állomása. Ezen az állomáson az 5-ös és a 7-es vonalakra lehet átszállni.
8-as vonal, Aviamotornaja állomás.
A 6-os és a 7-es vonalak Kitaj Gorod állomása, ami közös-peronos átszálló állomásként lett kiépítve.
A 7-es vonal Puskinszkaja állomása.
Itt a 2-es és a 9-es vonalakra lehet átszállni.
A 6-os vonal VDNH állomása
A 9-es vonal egyik névadó állomása a Tyimirjazevszkaja.
Szintén a 9-es vonal, Csehovszkaja állomás. Átszállóhely a 2-es és a 7-es vonal felé.
A Csehovszkaja állomás peronja.
A 9-es vonal Mengyelejevszkaja állomása. A világítással ötletesen utalnak a Kémiára, mely Mengyelejev tudományterülete volt. Az állomás az 5-ös vonalra biztosít átszállást.
A 7-es vonal Taganszkaja állomása, itt az 5-ös és a 8-as vonalra szállhatunk át.
Bár a vonalak bemutatásának vége, holnap még egy képválogatás jön az egyéb, moszkvai metrót bemutató képekből:).